onsdag 29 februari 2012

Födelsedagspresent-utdelning!!

Skottdagen!! Är det någon som friat idag?  =)  Vore roligt att få höra om det i så fall!

Just nu på mitt köksbort... underbart vackra tulpaner.... ♥
Tusen tack för alla era fina gratulationer! Jag blir så glad när ni lämnar en liten rad och en tråd för mig att följa "hem" till er ♥♥♥
Idag har jag, via slumpgenerator, dragit två nummer i mitt födelsedagslotteri. Jag har utgått från listan med era kommentarer, och ni har fått nummer efter den ordning ni finns där. 30 kommentarer = 30 lotter.

Det första numret som kom upp var 17, och när jag då räknar i listan så hamnar jag på....


Grattis, grattis till 100kr blomstercheck  =)  Eller är det mamma jag ska gratulera  ;)

Det andra numret som kom upp var 26, räkna-räkna-räkna... och jag hamnar på....


Grattis till ett hemligt paket, jag visar inget här och nu - för då är det ju inte så vidare hemligt längre  =)
Det är ett litet något som jag hoppas passar någonstans hos dig!

Jaha, var det klart nu? Nej, det känns inte så kul. Jag firar ju födelsedag på Pippi Långstrumpvis och då är det väl lika bra att jag kikar om det finns nåt mer i sockerdricksträdet!
Och visst är det väl två stycken små tröstpriser som hänger och dinglar där uppe?! Jo, absolut! Så två nummer till drar vi..... först ut blir nummer .... 2! Jaha, det är ju....


Grattis till första tröstpriset! Det är också lite hemligt nu, men vänta några dagar bara....

Och sista numret ut i årets födelsedagslotteri blir............ nummer 23! Och det är....


Grattis till andra tröstpriset! Ja, hemligt det också   =) Men du får snart ett litet brev på posten!

En liten adress per mail till mig (iamhere@live.se) så kommer vinsterna snart!
Och tack alla ni som ville vara med och inte hade turen på er sida den här gången Må bäst!

10 kommentarer:

  1. Hihi, jag fick en present :)
    Tack, nu väntar jag med spänning:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket trevligt lotteri du hade!

    SvaraRadera
  3. Grattis till alla vinnarna!!!

    SvaraRadera
  4. Jäklar vad mycket som hunnit hända här under min lilla bloggfrånvaro... Krokodilen är ju bara heeelt fantastisk!!!!! Vill göra! :)

    Kram <3

    SvaraRadera
  5. Grattis till alla vinnare, :)
    Det var ett generöst födelsedagsfirande du hade. Ska bli kul att få se vad alla fått.

    SvaraRadera
  6. ÅH :D Vad glad jag blir! Nu ska jag minsann överraska mamsen med tulpaner när hon som minst anar det (och kanske mest behöver det). Tack tack tack för en fin tävling och grattis de andra vinnarna :)

    SvaraRadera
  7. Oh så roligt !!!! Det var länge sedan jag vann något !!Ska bli spännande att se vad som kommer i brevlådan .
    Kram till dig från Eva

    SvaraRadera
  8. Grattis till alla glada vinnare..

    SvaraRadera
  9. Tack söta snälla du för fiffiluerna !! De var hur söta som helst. De ska få sin plats i mitt pysselrum.
    Ha det gott !!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för besöket! Jag blir så glad om du lämnar en liten rad efter dig ♥