tisdag 7 februari 2012

A Happy Birthday =)

Februari. Mmmmm, härligt!  =)
Ett helt år har gått sen sist jag fyllde. I år var det lika härligt som nånsin förr att vakna på födelsedagsmorgonen och bara känna in alltihopa. Särskilt som den i år också sammanföll med en lördagsmorgon Jag är oerhört ödmjuk inför att ha fått vara med, hel och frisk, ett helt år till.

Jag frossade också i tulpaner ♥


Vi kör väl Pippi-stil i år med, tycker ni inte? Jag tycker det!
Så här gör vi; eftersom det är februari och jag är tulpan-galen så lottar jag även i år ut ett presentkort på 100 kr blommor!
Dessutom lottar jag ut ett hemligt paket som består av något virkat/pysslat (förstås)!
Det ger två vinnare i årets födelsedagsutdelning! Allt du behöver göra för att vara med och tävla är att kommentera detta inlägg senast den 28 februari. En lott per person blir det. Du som inte har en blogg men ändå vill vara med skriver dit din mailadress i kommentaren.
På självaste skottdagen, den 29 februari, drar jag två vinnare  =)   Lycka till!!!

30 kommentarer:

  1. Jag som skulle skrolla ner och säga Grattis i efterskott och så hamnar jag i en utlottning också, vilken lyx.

    SvaraRadera
  2. Jag säger precis som Rosenvante - vilken bonus när man "bara" tänkt gratulera :) Det låter som om du haft en härlig födelsedag! Den är så fin, den där egenskapen att ta vara på det vackra i livet. Fortsätt med det!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Haha, vilken överraskning man fick med utlottningen där, var lite oväntat! =) Tänkte annars hälsa grattis och önska dig alla världens underbara dagar!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Då får man gratulera! Finns det förresten någon finare blomma än tulpanen? Nä!

    SvaraRadera
  5. oj ..här kommer man in i en tävling,, va kul!! Jag är gärna med o tävlar..o tusen grattis på din födelsedag!!

    SvaraRadera
  6. Stort grattis pysslare där :)
    Och så kul att vara med att tävla om ett litet pysselpaket, hoppas, hoppas :))

    SvaraRadera
  7. Stort grattis! Jag håller tummarna i utlottningen!

    SvaraRadera
  8. Vilka fina blommor. jag är gärna med i din utlottning.

    SvaraRadera
  9. Grattis i efterskott! Jag tittade in för att titta på din underbara Lisa-ängel en gång till (blev förälskad i henne) Du är så duktig!! och så hamnade man i en utlottning! Klart jag vill vara med.

    SvaraRadera
  10. Grattis! Det e härligt med tulpaner nu i februari :-)
    Snällt av dig att lotta ut lite vinster, jag är gärna med såklart!

    SvaraRadera
  11. Så vårligt med tulpaner, och grattis på födelsedagen! Gärna vill jag vara med på en utlottning.

    SvaraRadera
  12. Grattis på födelsedagen! Och jättestort tack för PIF presenterna =)
    Jag är jättegärna med i utlottningen.. kram Anki K

    SvaraRadera
  13. Grattis Grattis!
    Jag vill vara med!

    SvaraRadera
  14. Grattis!

    Jag tar gärna en lott!

    SvaraRadera
  15. Å vad kul med utlottningar. Jag vill va med o så skickar jag samtidigt en liten grattiskram. Knatten

    SvaraRadera
  16. Stort GRATTIS i efterskott! :D

    Har en tulpangalen mamma, så det där presentkortet skulle jag gärna vilja försöka vinna. Håller tummarna och hoppas att turen är på min sida.

    Länkar som vanligt, så fler hittar :)

    SvaraRadera
  17. Stort grattis i efterskott!
    Jag är gärna med i utlottningen=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag är med!

    emelmos@bredband.net

    SvaraRadera
  19. Hej och grattis!
    Jag vill vara med i lotteriet!
    //Majstess

    SvaraRadera
  20. Hejsan och jättegrattis! Jaag formligen ääälskar alla kreativa bloggar! Jag önskar bara att dygnet hade fler timmar så att man hann med att pyssla mer;-).
    Loulou
    anne-louise.king@tele2.se

    SvaraRadera
  21. Oj, missade alldeles att gratta dig på rätt dag! Grattis i efterskott i stället. Jag älskar ju blommor så jag vill gärna vara med i utlottningen.

    SvaraRadera
  22. Grattis i efterskott!
    Var in för att se efter mönstret på Fiffiluren, som jag har på min att göra lista :)
    Är gärna med i utlottningen :)

    SvaraRadera
  23. Tar gärna en lott:)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Hej jag vill också vara med och tävla så har jag länkat från min blogg.
    Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  25. Älskar tulpaner !!! Den allra bästa födelsedagsbuketten.Grattis till dig ! Snart är det min tur att fylla !!! Tulpaner tulpaner !!!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  26. Ett jätte Grattis. O vilka underbar tulpaner vill gärna vara med i utlottningen. Ha en underbar dag kram Beijan

    SvaraRadera
  27. Vilken annorlunda och roligt födelsedagskalas :) Deltar gärna i utlottningen och vill också passa på att gratulera på födelsedagen!

    /Caramel

    SvaraRadera
  28. Grattis på födelsedagen i efterskott! Så vackra tulpaner! Jag är gärna med i din utlottning.

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  29. Grattis! Älskar tulpaner och att pyssla.

    SvaraRadera

Tack för besöket! Jag blir så glad om du lämnar en liten rad efter dig ♥