måndag 12 april 2010

Mera drakar!

Var just in och tittade på Ragnaröks nye bror; Fighter of Armageddon ... och jag säger bara en sak... eller det gör jag inte för jag är mållös...

Det sätter lite perspektiv på det här med att skapa egna mönster, minst sagt! Och nu när jag återfått talförmågan måste jag få säga att det är utvecklande att följa något av Gudrun Kulich mönster. I jobbet med Ragnarök lär jag mig massor om hur man kan forma figurer, som jag kommer ha nytta av i framtiden minsann!

Prova, alla som vågar! Hon har ju mindre figurer att be om mönster på om man tycker att just dessa drakar är liiite stora ^-^

1 kommentar:

  1. *S*
    En till som jag fick bjuda på ett skratt idag då ;))

    Jag såg också denna drake förut, och oj oj oj.. Hon är helt otrolig! Någon dag skall jag ge mig på hennes mönster jag med=)

    SvaraRadera

Tack för besöket! Jag blir så glad om du lämnar en liten rad efter dig ♥