söndag 17 oktober 2010

Ännu mera löv?

I helgen har jag tillbringat flera timmar i blogg-land, och kikat på alla härliga, fina och roliga saker ni gjort. Det är inte klokt vad duktiga ni är!! Jag blir så inspirerad!!

Massor av roliga och spännande tävlingar är det på gång också; jag har under helgen lagt upp en hel rad av dem. Klicka på bilderna och titta in hos alla härliga bloggar! Här i Pysselstugan har vi minsann också saker att fira, jag återkommer till det om ett litet, litet tag =)

Så har jag rumsterat om med layouten här i Pysselstugan också. Det blev liksom inte riktigt bra tidigare, hur jag än gjorde. Mycket bilder och mycket information... vet inte om det är bättre nu så jag måste känna in mig lite innan jag säger att jag är klar. Har ni synpunkter får ni gärna lämna dem. Allt det som fanns här tidigare finns dock fortfarande kvar, fast en del på ny plats eller under ny flik.

Jag har också uppdaterat min drak-sida, som började handla om Ragnarök och nu övergått till Elliott. Här är Elliott:


Eller ... ja... början på Elliotts huvud i alla fall. Nej, det är ingen alien, inte heller någon groda. Han är en drakbebis, kommer från AmigurumiArtist. Titta under drak-fliken under bannern...
Elliott är min andel i handarbetsbytet jag redan nämnt. När allt är klart ska ni få se vad jag ska få i utbyte mot honom! En del kan sy!!! Jag säger bara det!!!

I övrigt har jag stekt plättar idag. Mycket Viktigt Göromål. Tycker åtminstone min lilla konstnär och jag. Hon ritade, jag stekte plättar.


Vi åt tills vi inte orkade mera, och resten ligger nu i en stor hög och väntar tills imorgon bitti..... kalla plättar till frukost.... mums!!!

Önskar er en härlig ny vecka, må bäst allihopa! ♥

2 kommentarer:

  1. Spännande att få se hur draken växer fram. Den färgen är ju perfekt!
    Åh, så härligt med plättar! Det började vattnas i munnen när jag såg dem.
    Ha det gott!
    Maria

    SvaraRadera
  2. Jag stekte också plättar igår :-) Fast till min man...!
    Det där med bloggdesign kan man klura på i en evighet tycker jag. Det ser bra ut tycker jag, fast headern sitter inte riktigt i mitten, om du har tänkt på det. Jag gillar typsnittet som du har till bloggen, det e jättefint! Kram

    SvaraRadera

Tack för besöket! Jag blir så glad om du lämnar en liten rad efter dig ♥