onsdag 7 december 2011

Ett litet hej....

Tänkte bara säga... att jag fortfarande finns kvar.

Mycke, mycke nu. Tyvärr inte med sånt som förgyller livet för en Pyssling, utan andra saker. Sånt där viktigt. En hel del måsten.

Men ibland tar jag mig tid att busa med kissen.... det är välgörande  =)


Och jag virkar lite.
Stickar en del.
Piffar på ett UFO.
Försöker brodera något.
Ja. Och syr gardiner. Fast det är inte roligt när man är lite skrajsen för symaskinen, som jag.
Den sista punkten gör jag inte i sängen, men de övriga utövas strax innan John Blund kommer. Alternativt på de hårda träbänkarna på läktaren på badhuset. Pysslet alltså, inte sovandet.

Jag fotade höstfönstret. Det kommer bilder. Snart. Promise....
Ge inte upp på mig, jag är strax tillbaka. Må bäst så länge ♥

5 kommentarer:

  1. Må bäst själv också och vi höres/synes framöver...jag vänt' jag! ;-))

    SvaraRadera
  2. Mys mycket med kisen, det är alltid bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Jo det är mycket nu och det måste ju hinnas med innan man sätter sej vid datorn. Jag är oxå lite usel just nu. Men gosa med kissen måste man. Din kis ser ju riktigt mysgosig ut.
    Önskar dej en skön söndag. /Knatten

    SvaraRadera
  4. Hoppas inte alla måsten äter upp dig bara!

    Kram <3

    SvaraRadera
  5. Jag håller med dig om att tiden inte alltid räcker till allt man vill göra..
    Gosa med kissen är iaf härligt..

    Kram Maidi

    SvaraRadera

Tack för besöket! Jag blir så glad om du lämnar en liten rad efter dig ♥